Pro správný start potřebujeme odpovědi na pár úvodních otázek. Díky nim vás průvodce nasměruje na relevantní oblasti z komunikační strategie. Vy se tak zaměříte na to nejpodstatnější.
Znám definovaný „brand” organizace, archetyp značky. Dokážete jasně popsat vaši firemní identitu?
Má firemní identita je v souladu s vnímáním cílové skupiny.Odpovídá vnímání značky zákazníkem vašim představám?
Znám podnikatelskou hypotézu, vizi, poslání, hodnoty a strategické cíle. Má vaše firma definovaný strategický rámec?
Komunikuji na základě strategie, která naplňuje mé business cíle a reaguje na potřeby cílové skupiny. Máte vypracovanou komunikační strategii?
Mám klíčové sdělení, které chci říct spotřebitelům. Toto sdělení říkám takovým způsobem, aby je zaujalo a uvěřili mu. Máte kreativní koncept?
Vím, kdo to je (persona). Znám její zájmy, potřeby (empatická mapa) a vím, kde ji najdu. Znáte vaši cílovou skupinu?
Hlavní pozornost a rozpočet soustředím tam, kde daná cílová skupina skutečně tráví čas. Víte, které marketingové nástroje jsou nejefektivnější právě pro vaší cílovou skupinu?
Znám jejich zákaznickou cestu a eliminoval/a jsem všechny potenciální problémy. Víte jak a proč u vás zákazníci objednávají v současnosti?
Znám jedinečnou hodnotu produktu/služby a umím ji využít pro získání dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody. Znáte svůj výrobek do posledního detailu?
Řídím se motem „Přátele si drž u těla, konkurenty ještě blíž“, které využívám pro získání konkurenční výhody. Víte, kdo je vaše konkurence?