Vítejte, jen pár otázek pro začátek

Pro správný start potřebujeme odpovědi na pár úvodních otázek. Díky nim vás průvodce nasměruje na relevantní oblasti z komunikační strategie. Vy se tak zaměříte na to nejpodstatnější.

1/10

Značka

Znám definovaný „brand” organizace, archetyp značky. Dokážete jasně popsat vaši firemní identitu?

2/10

VNÍMÁNÍ ZNAČKY

Má firemní identita je v souladu s vnímáním cílové skupiny.Odpovídá vnímání značky zákazníkem vašim představám?

3/10

RÁMEC

Znám podnikatelskou hypotézu, vizi, poslání, hodnoty a strategické cíle. Má vaše firma definovaný strategický rámec?

4/10

KOMUNIKACE

Komunikuji na základě strategie, která naplňuje mé business cíle a reaguje na potřeby cílové skupiny. Máte vypracovanou komunikační strategii?

5/10

KREATIVNÍ KONCEPT

Mám klíčové sdělení, které chci říct spotřebitelům. Toto sdělení říkám takovým způsobem, aby je zaujalo a uvěřili mu. Máte kreativní koncept?

6/10

CÍLOVÁ SKUPINA

Vím, kdo to je (persona). Znám její zájmy, potřeby (empatická mapa) a vím, kde ji najdu. Znáte vaši cílovou skupinu?

7/10

NÁSTROJE

Hlavní pozornost a rozpočet soustředím tam, kde daná cílová skupina skutečně tráví čas. Víte, které marketingové nástroje jsou nejefektivnější právě pro vaší cílovou skupinu?

8/10

STÁVAJÍCÍ A POTENCIÁLNÍ ZÁKAZNÍCI

Znám jejich zákaznickou cestu a eliminoval/a jsem všechny potenciální problémy. Víte jak a proč u vás zákazníci objednávají v současnosti?

9/10

PRODUKT

Znám jedinečnou hodnotu produktu/služby a umím ji využít pro získání dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody. Znáte svůj výrobek do posledního detailu?

10/10

TRH

Řídím se motem „Přátele si drž u těla, konkurenty ještě blíž“, které využívám pro získání konkurenční výhody. Víte, kdo je vaše konkurence?